Kissé megkésve: Ínyenc McRoyal

2011. július 16. - Feiertag Erik

 Hát megint így jártam. Megkóstoltam a szendvicset, és addig addig halogattam a postolást róla, míg véget nem ért az akció. A megintet azért nem érthetitek, mert az előző ilyen alany a legutóbbi feltúrbózott McRoyal volt (aminek már nem emlékszem a nevére), arról nem is csináltam megkésve postot, gondoltam minek, meg hogy úgyse ismétlődik meg a dolog.

Szóval, most, hogy már nem igazán számít mert hát nem lehet kapni, röviden írom le tapasztalataimat. A burger ugye annyiban több az alap McRoyal-nál, hogy van benne egy füst ízű szósz, paradicsom, saláta, és hogy hiányzik a ketchup. Paradicsom, saláta, jók, nem is lehetnének rosszak, különben nem szerepelnének annyi szendvicsben. A lényeg ilyenkor általában a szósz. Füst ízű, ez volt a leírás ugye? Ezt maximálisan sikerült teljesíteni, tényleg úgy éreztem, mintha folyékony füstöt ennék. Egy pillanatra meg is álltam a szendviccsel, mondom mi ez füst szósz? Aztán kiderült, hogy az.

Nekem 4/5, finom szendvics, ráadásul ha jól emlékszem nem is drágább annyival a McRoyal-nál, hogy ne érje meg bepróbálni legalább egyszer.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr916306551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása