CSÍPŐS!: Mississippi BBQ

2011. május 24. - Feiertag Erik

 Amikor megláttam az új szendvicseket, ez volt az, amire azt mondtam, biztos, hogy még a héten megkóstolom. Ez nagyrészt annak a felismerhetetlen izének volt köszönhető, amiről hamarosan lehull a lepel. Egyébként szerintem hosszú idő óta ez a legérdekesebb BK prémium ajánlat, talán visszatértek a mederbe. Ami a honlapjukat illeti, már meg is történt, rég volt ugyanis, hogy ott láttam meg először egy új akciójukat.

Ahogy azt jósolni lehetett, a szendvics átmérőben egy Sajtburger méreteivel büszkélkedhet. Amit viszont nem jól jósoltam, az az ár, ugyanis a szendvics magában 650 forintba kerül, ami igen jó árnak mondható, főleg a meki 1000 forint feletti prémium árait tekintve. Sőt, sok állandó burger árát is alulmúlja. Szerintem megint Ernő keze van a dologban.

De nézzük inkább, mi van a bucik közt. Két marhahúspogácsa, két szelet sajt, és BBQ szósz, ez már így is jól hangzana, de ott van még az az izé, amit nem tudok máshogy nevezni a nélkül, hogy le ne lőném a poént. Azt hittem, mindenféle zöldség, vagy erős paprika lesz fűszeres panírban vagy valami hasonlóban, de tévedtem. Hagyma. Hagyma van kisütve ebben a csípős tésztában, ami egy vékony, kicsit ropogós réteget képez a hagyma körül.

A kevés összetevőnek hála, mindent lehet érezni benne, bár a BBQ szószt sajnos sokszor elnyomja a fent említett tésztában kisütött hagymás dolog. Ízre teljesen rendben van, jól ki lett találva. Különösen, csípősnek nem mondanám, bár többször megszakítottam kólával és sültkrumplival (hogy tovább tartson), úgyhogy ebben a dologban nem biztos hogy sokat számít a véleményem. Mivel csípős szendvicsről van szó, azért érdemes menüben venni. Így 1190 forintba fog kerülni, ami azért érdekes, mert a másik szendvics 200 forintos ártöbblete menü esetén felére csökken. Ernő most nagyon nem figyelt.

Ez most nagyon jól sikerült, én eleve szeretem a csípős dolgokat, úgyhogy gratula a BurgerKingnek, ez megint 5/5 lett. Eleinte gondolkodtam a 4,5/5-ön a méret miatt, de mivel árban is visszafogták magukat, megérdemli a maximális pontszámot.

És ami még pozitívum, hogy CSÍPŐS! vásárlása esetén kapunk egy kérdőívet, amit ha kitöltünk, megajándékoznak egy kis sültkrumplival. Minden eladó elfoglalt volt amikor vissza akartam adni a papírt, úgyhogy csak ott hagytam a SuperShopos ládika tetején. Ez jó irány szerintem, ha megkérdezik mi jó meg mi nem, akkor közkedveltebb szendvicseket találhatnak ki ami nem csak nekünk jó, hanem nekik is, mert fellendül a bót.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr666306564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása