Hot Jalapeno, avagy nem minden meki ami fénylik

2010. november 27. - Feiertag Erik

Alapvetően nincs baj a Hot Jalapenoval, csak annyi, hogy végig olyan érzésem volt, mintha én már ettem volna ilyet egy hete. A burgerben saláta, McRoyale hús, Cheddar sajt, McMex szósz, és Jalapeno paprika kapott helyet egy szezám -és lenmagos zsemlében, opcionálisan választható bacönnel. Nincs vele baj, finom, csípős, csak olyan mint az El Picante.

Vagy legalábbis ott, ahol én ettem. Emberek, ezt jegyezzétek fel nagy betűkkel: A Moszkva téri mekibe nem megyünk. Egyrészt, hajszál volt a burgerben, másrészt kifelejtették a szalonnát (amire már csak az után lettem figyelmes, hogy megettem az egészet), és valahogy paradicsom is került bele. Ezek után azt se tartom kizártnak, hogy még a szószt is összekeverték a salsával, mert az is ugyanolyan volt mint az El Picantében.

Úgyhogy ez a post így pontszám nélkül lógjon itt a levegőben, majd ha alkalmam lesz újra megkóstolni a szendvicset (természetesen máshol), akkor jön az igazibb post.

És mégegyszer. Melyik mekibe nem megyünk soha? A Moszkva téribe! Tudom ajánlani a tőle úgy 5 perc sétára levőt a Mammut II-ben, esetleg a közeli KFC-t, vagy BurgerKinget.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr896306630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása