Buffalo Steak House

2010. augusztus 24. - Feiertag Erik

 Az új kommenteket olvasgattam, amikor felfigyeltem arra, hogy therealbigcet minden hozzászólásában megemlíti a Buffalo's-t, és bár nem tudom erre az étteremre gondolt-e, de én Buffalo alatt ezt találtam.

Aki rákattintott a linkre, az láthatja hogy egy nagyon igényes honlapot hoztak össze a helynek, és a galéria alapján az is látszik, hogy maga az étterem is igényes, és hangulatos. Az étlapról meg annyit, hogy kedvem lenne végigenni az egészet.

Bár nem gyorsétterem, a hangulata miatt kitettem. Kommenteljetek ti is bátran normál éttermeket, melyek úgy gondoljátok különlegesek valamiben.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr726306656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása