Szavazás

2010. február 06. - Feiertag Erik

 Épp a statisztikákat nézegettem, és látom, hogy alig vannak látogatók, pedig megint írtam bejegyzéseket a blogra. Aztán észrevettem, hogy a két legutóbbi post vázlat státuszban volt (azaz nem jelenik meg a blogon...). Csúnyán a tükörbe néztem, és megkérdeztem magamtól, hogy lehetek ilyen hülye. Aztán publikus státuszba raktam a postokat, úgyhogy csak most olvashatjátok a 3 nappal ezelőtt írt bejegyzésem.

Ja, és a szavazás. Kezd nem úgy kinézni a diagram, ahogy én szeretem. A McDonalds átvette a vezetést. Mivan veletek BK imádók, hová lettetek?

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr566306714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása