Subway

2010. január 19. - Feiertag Erik

 A szavazáson jelenleg a Subway áll a legrosszabb helyen, 1 szavazattal. Igazából erre számíthattam volna egy olyan gyorsétteremnél, amiből körülbelül 4 darab van Budapesten. Igazából, még én sem ettem semmit ott, pedig van, vagy volt egy 250 forintos olcsószendvicsük. Talán valamikor bepróbálom. Igazából a dolog szerintem ami miatt nem olyan népszerű, hogy itt tényleg szendvicsek vannak. Úgyértem, felvágott meg saláta és ezek hasonlók, és ha jól tudom nem buciban, hanem rendes kifliben tálalva. Más szóval, semmi extra, ha az ember fordít rá energiát akkor simán összedob ilyen minőségű szendvicset.

Finomnak biztos finom (bár a képeken némelyik szendvics száraznak tűnik), de miért szurkoljunk le annyi pénzt azért, amit otthon sokkal olcsóbban elő tudunk állítani?

Némelyik prémium szendvics tényleg különlegesnek tűnik, meg van pár kalsszikus is ami nem mindennapi, de ha ezeket nem számítjuk akkor tényleg nem több a menü, mint egy átlagosnál jobban telepakolt szendvics. Most lehetne mondani, hogy "de a hamburger is csak egy átlagosnál jobban telepakolt szendvics". De azért egy húspogácsát otthon nem két perc megcsinálni.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr706306718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása