Nagy Ízes

2013. november 26. - Feiertag Erik

Ahogy azt már múlt héten is elspoilereztem, elsőként a nagy visszatérőt, azaz a Big Tastyt kóstoltuk meg az új Mekis felhozatalból. Nehéz volt választani, hogy egy sokak által régóta "követelt" szendvicsről, vagy a hazai burgerépítőverseny egyik győzteséről írjak előbb, de végül így döntöttem. Hogy jól-e, az mindjárt kiderül.

banner_1.jpg

Bármi is legyen az okat, a Big Tasty nem lett hirtelen a Meki legjobb szendvicse. Nem mondom hogy vigyék innen, tökre örülni fogok ha benn marad állandóra (valszeg nem fog), mert amúgy egy jó burgerről van szó, csak valahogy mégsem hozta azt a szintet amit reméltem tőle. A hozzávalók amúgy megvannak, nagy marhahúspogácsa nagy buciban, salátával, paradicsommal, hagymával, sajttal és füstös szósszal, így ránézésre semmi probléma, hármat kérnék elvitelre!

smallWP_20131122_15_21_07_Pro másolata.jpg

Aztán beleharapsz, és ennek a füstös szósznak tényleg füst íze van. De annyira, hogy átlendül a kellemetlen tartományba. Legalábbis nálam, lehet másnak ez lesz a kedvence de én túl erősnek éreztem. A Móriczon kóstoltam, úgyhogy ha valaki tudja, hogy egy-két másik Mekiben kicsit spórolnak a szósszal akkor inkább azokat a helyeket ajánlom mert ez volt ami úgy igazán elrontotta számomra az élményt. Amúgy alapvetően nem hiszem hogy ez van a Big Tastyben, szerintem emlékeznék ha pár éve ilyen intenzív íz érte volna a nyelvem Bank-Csoki-Óraországban.

Ezt leszámítva minden rendben volt, a hús meg a zöldségek ki voltak egyensúlyozva. Ezt onnan tudom, hogy mindet egyenlő mértékben nyomta el a szósz. Ami meglepett, hogy bár akkora mint egy Whopper, kb. szétesett a kezemben. Darabjaira hullott, alig lehetett harapni. Megint az öntetet fogom ostorozni, mert valószínű hogy ennek is ő volt az okat. A sok szószon minden szanaszét csúszott, ez egy kicsit el lett mérve, ahogy mondani szoktam a kevesebb néha jobb, ez most leginkább a szószra vonatkozik. Minden másból jöhet a több a Big Tasty-be.

smallWP_20131122_001.jpg

Azért egy 4/5-öt így is megért. Nem egy tökéletes darab és nem éreztem semmi féle pluszt fogyasztás közben de szerintem megéri megkóstolni, ki tudja mikor ehetünk ilyet legközelebb? Mondjuk elég horrorsó ára van, ha jól emlékszem 1700 körül kell pengetni egy normál menüért ami brutális. A konkurenciánál ennyiért már Angus hús van a dologban, igaz, nem kapunk füstös szószt de ahogy a Meki most bebizonyította, ez inkább előny.

smallWP_20131122_15_25_24_Pro.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr786306198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása