Kellemes nyár tél közepén - Ausztrál Nyár Pizza

2023. január 18. - Feiertag Erik

Az ausztrál ízvilággal már korábban megismerkedhettünk a Don Pepében, amikor egy hamburgert láttak el egészen meghökkentő összetevőkkel. Az idei télen egy kis nyári hangulatnak szánták a hasonló felépítésű, hússal vagy vegán verzióban is rendelhető Ausztrál Nyár Pizzát, de arra szerintem ők sem számítottak, hogy mennyire tavaszias lesz az időjárás ezekben a hetekben. Nem mintha ez bármit is levonna az étel érdemeiből.

don_pepe_ausztral_nyar_pizza_banan_cekla_bbq_bacon_ananasz.jpeg

Hiszen abból akad bőven, például, hogy a banán egyáltalán nincs útban sós pizzán, pedig fogadni mernék, hogy ezt sokan szentségtörésként könyvelték el. Előítéleteinken túllépve azonban egy egészen ízletes pizzát kóstolhatunk, melyre céklás BBQ alap, lilahagyma bacon, ananász, cékla, aszalt paradicsom, sokmagkeverék, mozzarella, céklalevél és persze az előbb tárgyalt banán kerül. Az alap 32 centis variáns 3690 forint, én a kisebb, 26 centist rendeltem mert egyszemélyre az barátibb adag, és nem utolsó sorban 300 forintot spóroltam így.

don_pepe_ausztral_nyar_pizza_banan_cekla_bbq_bacon_ananasz_2.jpeg

Az étel elég gusztán nézett ki a rengeteg színnel ami rákerült, de nem a külseje döntő hanem az ízvilága: ezt főként az aszalt paradicsom uralja, ami mellett a többi összetevő be-benéz, ha épp kerül a falatba. Ananászba viszonylag ritkán futottam, de bacon, cékla és banán elég sűrűn jött szembe, ezek pedig mindegyike kifejezetten jól működött így másodhegedűsként. 

A 26 centis méret, ami viszonylag friss opció a hálózatnál, na az érdekes kérdés. Pusztán spórolásból szerintem nem érdemes kacérkodni vele, ha van lehetőségünk elvinni a maradékot vagy otthon eltenni másnapra, szerintem megéri a nagyobb méretet választani mert 300 forintot bőven megér a nagyobb adag. Ha viszont nincs ilyesmire lehetőség, és nem tudunk vagy nem akarunk egyszerre megenni egy 32 centis pizzát, vagy csak szeretnénk utána némi desszertnek is helyet hagyni, akkor ez egy remek lehetőség szerintem, és tök jó hogy a Don Pepe ilyen téren is igyekszik variálni a kínálatával.

don_pepe_ausztral_nyar_pizza_banan_cekla_bbq_bacon_ananasz_3.jpeg

Szóval az Ausztrál Nyár feltétezés szerintem kifejezetten erős évkezdet: nem elég hogy kellemes az ízvilága és különleges összetevőkkel készül, abban is megerősít minket, hogy idén sem tervez a Don Pepe alább adni ételextremitások tekintetében, ami remek hír mindenkinek, aki szeret néha egy kis őrültséget csempészni a vacsorába!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr9818028310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása