Ekkora burgert Mekiben még nem ettél!

2015. június 05. - Feiertag Erik

A McDonald's legnagyobb állandó szendvicse vitán felül a Dupla Sajtos McRoyal. Sajnos hiába kéri az ember, nem készítik el több hússal, pedig csak bele kéne rakni még egyet. Azonban az asztalnál bármi megeshet, és most meg is esett. Bemutatjuk a Quattro Sajtos Mega McRoyal szendvicset!

mcdonalds_mcroyal_1.jpg

Ahogy a fenti képen látjátok, először egy igazán maximalista Quattro Sajtos Mega Mac McRoyallal próbálkoztam, azonban komoly problémába ütköztem: nem fért be a számba. Így kis módosítással, a középső buci eltávolításával megszületett a bevezetésben beharangozott szendvics:

Hasonlóan a McFarmhoz, most is csak eltávolítottam az alsó bucikat és összefordítottam a két szendvics jobbik felét. Mivel a McRoyal eleve szaftosabb szendvics, a buci is magába szív egy kis ízt, így szósszal simán le lehet nyomni a felesleges zsemlét.

mcdonalds_mcroyal_3.jpg

Mivel alapvetően az arányok nem változtak, nem gondoltam hogy jelentősen más lesz az íze, de mégis. A hús sokkal hangsúlyosabb, a ketchupöt és a hagymát már tényleg csak alig érezni. A sajt azért végig ott van, és meglepően sokat hozzátett a dologhoz a bacon (alapból nem jár a szendvicsekbe, de 100 forintért kérhető). Mivel a hús omlós, a nagy méret ellenére is könnyen fogyasztható termék maradt. 

mcdonalds_mcroyal_6.jpg

Hogy laktató-e? Olyannyira, hogy majdnem kifogott rajtam. Azért végül persze lecsúszott, de utána úgy éreztem magam mint valami Michelin baba.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr867518658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása