Surf 'N' Free, avagy a személyre szabható gyors burger

2014. október 25. - Feiertag Erik

Múlt pénteken nyitott meg a West End-ben a horvát Surf 'N' Fries első étterme magyarországon. A cég alapvetően olaj nélkül sütött krumplijáról ismert, de vannak még más érdekes termékeig, elgondolásaik is, ezekről bővebben pénteki kínálat-kivesézőnkben írtunk. Időközben kipróbáltuk az éttermet magát egyik legimpozánsabb ötletükön kersztül, egy Surf 'N' Free hamburgerrel.

SNF menü2 (Custom).jpg

Ez alapvetően azt jeleni, hogy kapunk egy nagyon alap szendvicset, melyet aztán saját kézzel tölthetünk meg azzal ami csak a pulton megtetszik. Az ötlet nagyon jó, de ennek a résznek a kialakítása nem biztos hogy képes lenne nagyobb tömeg kiszolgálására. Szerencsére (vagy épp nem?) a tolongás elmaradt így nyugodtan válogathattam, de két-három ember már könnyedén kaotikussá válhat. Egyébként az étterem nagyon jól néz ki, az egyik leghangulatosabb hely a West End ételudvarán.

Megrakás előtt és után

Ahogy fentebb írtam, az alap Surf 'N' Free burger elég puritán, mindössze sajtot, marhahúspogácsát és hamburger szószt tartalmaz, utóbbit a buci belső felére kenve. Valamiért többre számítottam, de pozitívum hogy semmit sem erőltetnek ránk. Aki nagyon húsimádó akár így is hagyhatja a terméket, bár az nem épp költséghatékony megoldás. Én minden esetre kis salátával, paradicsommal, pritamin paprikával, savanyú uborkával és szeletelt bacon-nel próbáltam feldobni a szendvicsem, de ez csak a jéghegy csúcsa. Van még reszelt sajt, ananász, hagyma, kígyóuborka, kukorica és olívabogyó is, mindez a teljesség igénye nélkül, úgyhogy lehet legózni az összetevőkkel. E mellett szószok is rendelkezésünkre állnak, sajnos ebben a repertoárban nem található meg mind a 15 féle amit amúgy krumpli mellé választhatunk, de így se rossz a felhozatal.

WP_20141022_005 (Custom).jpg

A hús elég jó, nem vall szégyent a többi gyorsétterem termékével szemben. Leginkább a régi magyaros hamburgerekben használtakhoz hasonlít, a sok zöldség pedig hajlamos kissé elnyomni, így érdemes lehet vigyázni a rakodással. A buci szezámmagos, hasonló ahhoz amit a McDonald's használ, szerintem teljesen rendben van. A többi egyéni ízlés és összeállítás kérdése, amit összeraktam ízlett, talán a paprikát kicsit túlzásba vittem, pedig alapvetően nem is szeretem de valahogy megtetszett és nem tudtam ellenállni.

A héten osztogattak szórólapot amivel ingyen krumplit és szószt lehetett szerezni a szendvicsek mellé, ki is használtam az alkalmat. Valami csípőset szerettem volna, nem igazán kísérleteztem, egy Texas öntetet (paprikás majonéz alap parmezán sajttal) kértem mellé. Ez egyébként elég kis adag egy BelFrit-hez képest, de a többi gyorsétteremével párban van. A krumpli viszont elég kétes élmény volt. Olaj nélkül forró levegő felhasználásával sütik, ez a cég saját találmánya, nagyon büszkék rá. De valahogy furcsa, hisz nem az a megszokott ropogós sült krumpli az eredmény, sokkal inkább hasonlít a KFC kissé puha változatára.

Szóval nem lett megtrónfosztva a belga gyorsétteremlánc, ha egy jó adag sült krumplit ropogtatnál még mindig érdemesebb hozzájuk betérni, ellenben hamburger terén a Surf 'N' Fries egyértelműen jobbat kínál. Remélem sikeresek lesznek és több egység is nyílik idővel a városban, mert valóban képes mást nyújtani mint a megszokott amerikai hálózatok.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr286830451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása