Dupla Sajtos Wester Whopper - McRoyal Western

2014. április 11. - Feiertag Erik

Három hónapja volt utoljára promóváltás a McDonald's-ban, és ha már ennyit kellett várni azt hittem valami elég ütős dologgal készülnek tavaszra. Ez elmaradt, helyette kaptunk két biztonsági McRoyal-t. A héten ki is próbáltam az egyiket, a ma már kissé túljáratott barbecue vonal szülöttjét, a McRoyal Westernt.

royalbanner (Custom).JPG

A szendvicsben semmi sincs amit ne láttunk volna már legalább ezerszer, így nem is voltak olyan elvárásaim, amiket nehéz lett volna megugrani. Az alap húst és sajtot bbq ízű szósszal, baconnel, salátával, hagymával és pirított hagymával egészítették ki. Utóbbi a legkülönlegesebb összetevője a dolognak, de ma már annyi helyen alkalmazzák hogy max annyira számít extrának mint a bacon. Reméljük lassan ezt is felveszik a +100 forintért bármire rászórják kategóriába.

WP_20140407_15_40_48_Pro (Custom).jpg

Természetesen a dupla húsos változatot kóstoltam, érdekesség, hogy az alap burgertől eltérően itt nem kapunk második sajtot rá, ez azért beleférhetett volna az árba. Ahogy már írtam, nem vártam sokat. Egy Western Whopper-t több hússal, vagy valami ilyesmi. Ezt maximálisan hozta is. Finom, ellenben nem különleges. A pirított hagyma tök jó, ropog meg minden, jobb hogy ott van mintha kihagyták volna valamiért.

WP_20140407_15_41_49_Pro (Custom).jpg

A két hús elég erőteljes benne, ez nem tudom milyen lehet a szimpla verzióban, szerintem ne is próbáljátok ki. Van egyáltalán aki sima Royal-t szokott kérni Dupla helyett? A saláta kicsit hajlamos hullani, de ez még megbocsátható, viszont a hagyma nagy részt a helyén marad, nincs az hogy minden harapásnál külön mutatvány egyben tartani a szendvicset, bár azért út közben nem ajánlanám senkinek.

WP_20140407_15_42_19_Pro (Custom).jpg

Összességében azt kaptam amit vártam. Nem fogtam a fejem hogy milyen kicsi (bár lehetett volna nagyobb), és nem zavart az sem hogy egy mára tök átlagosnak mondható promós burgert kaptam (bár lehetett volna különlegesebb). Ez így egy 4/5-re elegendő, ne rohanjon érte mindenki, de akinek alapvetően bejön ez az ízvilág, annak mindenképp megér egy próbát, ha nem szeretne 300 forintot rádobni a Burger King hasonló Angus-os termékéért.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr86306146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása