Brazer Twister Athén

2012. március 08. - Feiertag Erik

Miután megkóstoltam a New York változatot, akkor azt hittem, hogy körülbelül azon a szinten fognak mozogni ezek a heti-Twisterek. Hol kicsit jobb mint a sima, hol kicsit rosszabb, de amúgy semmi kiemelkedő, korrekt kaja 900 forintért. Aztán jött ez, és felborította az asztalt.

most grillezzük athént.PNG

Spenótos tortilla. Ejj... Mi a fene? Meg vannak ezek zakkanva? Valami ilyesmi jutott eszembe, amikor a beharangozót írtam múlt héten. Reménykedtem, hogy nem lesz túl intenzív a dolog, de azért az emlékeimben halványan élő paradicsomos változatból sejtettem, hogy nem fog mindent elnyomni a cucc. Szerencsére így is lett, sőt, olyannyira, hogy még hozzá is ad a dologhoz. Úgy igazán nem érzed, hogy spenótot eszel, de valahogy halványan mégis ott bujkál, és ad egy lökést az egésznek - pozitív irányba.

Nem mintha amúgy nagyon szüksége lenne rá. A grillcsirke, a tzatziki, a saláta és az uborka önmagában is tenné a dolgát. Volt tavaly egy hasonló Twister, Atikos néven. Akkor úgy gondolták, hogy ehhez jobban illik, ha hidegen tálalják a dolgot, és ebben valamennyire igazuk is volt, mert itt azért a zöldségek adják meg a tekercs különleges ízét, amik hidegen az igaziak, hidegen hozzák azt a görögös hangulatot, amiért belezúdították őket a tortillába. Ezen idénre változtattak, a Twistert melegen tálalják, és basszus, jót tett neki a váltás. Valahogy az uborka és a tzatziki melegen olyan ízorgiát robbantott a számba, amilyet már régen éreztem a KFC esetében.

Ráadásul tökéletesen összerakták, tényleg minden falatnál ott volt minden. Az öntet nagyon jól sikerült, érezni rajta, hogy igazi tejfölt használtak, nem valami szintetikus szemetet (vagy ha mégsem, akkor nagyon jó minőségű szintetikus szemetet szereztek hozzá). Simán nyelhető a cucc, úgyhogy nem feltétlenül szükséges üdítővel/menüben rendelni. Sőt, szerintem magában egyétek, hogy minél tovább a szátokban maradjon az íze.

Istenítő óbégatásomból már szerintem mindenkinek kiderült, milyen osztályzatra számíthat tőlem az e heti Brazer Twister. 5/5, igen, jól tippeltetek. Nálam ez most nagyon betalált. Várakozáson felül, maximálisan, mondjuk úgy, hogy gyakorlatilag semmit sem vártam tőle, nem volt túl nehéz dolga. Sajnálom, hogy csak egy hétig lesz kapható. Majd talán jövőre viszont látjuk. 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr156306457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása