Karamellás sajttorta

2011. december 19. - Feiertag Erik

 Bevallom, a sajttortákkal mindig hadilábon álltam. Valamiért nem voltam képes elhinni, hogy egy olyan édesség, ami sajton alapszik, az jó lehet. Mert hát a sajt nem édes, inkább sós, a sós-cucc torta is sós, a sós torta meg nem édes. Pedig a Tiramisut szeretem, de mégis, amikor már a nevében is benne volt, hogy sajt, nem igazán tetszett a dolog.

Aztán ma úgy jött ki a dolog, hogy megkóstoltam a meki karamellás változatát, ami képeken valami eszméletlenül jól néz ki, ahogyan a valóságban is, gyorséttermeknél ez elég ritka. Hát, a sajttorta hiába sajt, nem sós, inkább édes, ez esetben karamellás.

Azt kell hogy mondjam, ez baromi jó. Komolyan, rég ettem ilyen jó süteményt. Az ízválaszték nem a legszélesebb, ha jól tudom málnás és karamellás van, utóbbi a honlapról is hiányzik.

Ami még nagyon jó benne, hogy nem émelygős, de nem is íztelen. Kellemesen puha, nincs száraz része, nem fog megakadni a torkunkon - hacsak nem akarjuk az egészet egyben lenyelni.

Szerintem az ára sem vészes, azt hiszem 470 forintba került egy szelet, bár ha egy pohár kávét is veszünk mellé, könnyedén 1000 pénz közelébe csúszhatunk, ami már nem is olyan barátságos. Egy próbát mindenképpen megér, ha szeretitek a süteményeket, és McCafé közelben vagytok.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr176306495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása