Tzaziki McWrap

2011. május 28. - Feiertag Erik

 Gyros. De most komolyan. Ha azt mondják görög konyha, tuti, hogy a gyros fog az eszedbe jutni. És a gyorskajáldák most eléggé egy húron pendülnek, mert ez már a második gyrososított termék idén. Az első ugye a Twister Atikos volt.

De ez azért kicsit több gyrososodást nyújt mint a KFC változata, mert itt a hús is más. És igazából ez a gyenge pontja, legalábbis szerintem. A kaliforniai paprika, a feta sajt, az uborka, a saláta, a lila hagyma, és a tzatziki szósz mellett ezúttal disznóhúst kapunk, amiben én még soha nem csalódtam a mekiben. Ahogy mondani szokás, egyszer mindent el kell kezdeni, hát így is tettem. Jobban mondva a McDonalds tett így, az én szemszögemből persze.

Ez a disznóhús most tök más, mint amit amúgy a disznós burgerekbe raktak. Ez fasírt. Fasírt. Tudjátok, mint otthon, vagy a menzán (bár otthon nyilván az ehető kategóriába tartozik), csak itt húspogácsa alakja van. Ja, egyébként rólam azt kell tudni, hogy nem szeretem a fasírtot, és akkor finoman fogalmaztam. Bár azt a rúd változatát, ahol középen tojás van azt szeretem, de a kisgömböc kiadást, aminek az ízére hasonlít ez a mekis disznó hús, na azt nem.

Amúgy a többi dolog rendben van, ha leszámítjuk, hogy nincs benne feta sajt, és hogy körülbelül 20 percet kellett várnom a tekercsemre. Bár utóbbi nem a kaja hibája, azért érdemes megemlíteni. És ez nem csak a mekire érvényes, ha az ember valami extrát rendel, általában 2-3 rendelést is kiszolgál az eladó mire a te kajád következik. És ezt hívják GYORS étteremnek. Hahh!

De mindennek ellenére igazából egy jó McWrapról van szó. Alapvetően imádom a tortillát rágni, és rágni, és az íze se rossz. A szósz jó, mint a Twister Atikosban volt, csak kapor nélkül. A kaliforniai paprikát nyugodtan kihagyhatták volna, az intenzív fasírt és az ugyancsak intenzív szósz elnyomja teljesen, ahogy a salátának is csak a roszogását éreztem a számban. Az uborka viszont mindig ott volt, ő egy igazi társ a nehéz fasírtnapokban.

Nekem ez csak 3,5/5. Aki szereti/imádja a fasírtot, az adjon hozzá még egy felet, aki pedig egyenesen imádja... Nos, az is csak egy felet, mert különben nagyot fog csalódni. Ez most kicsit mellé ment a mekinek, de az Ínyenc McRoyal tuti jól sikerült, talán épp ezért lettek társak. Az ellentétek vonzzák egymást.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr166306560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása