McDonald's BringaMánia Nap

2011. május 21. - Feiertag Erik

 Holnap lesz a mekis BringaMánia Nap, minden korosztálynak szórakoztató programokkal, lesz bicikli kiállítás, meg kiegészítő vásár, talán még a régi HappyMeal-es Joker fej bicajduda is előkerül, bár nem hiszem. Nekem volt, fel is szereltem a biciklimre annak idején, olyan gumicsirkésen sipákolós hangja volt, könnyen az őrületbe lehetett kergetni vele bárkit. Sajna már nem tudom merre lehet, nagyon rég nem láttam.

De egy kicsit eltértem a lényegtől, szóval.

Holnap, azaz 2011 áprílis 22-én a Zuglói Millenáris Velodromban (XIV. Szabó József u. 3.) McDonald's BringaMánia Nap. Tudom, írhattam volna korábban is, de ha nincs holnapra programotok, még rá lehet készülni szerintem.

Ez nem reklám, nincs semmi féle partnership a mekivel (se), mielőtt kételkedni kezdenétek a blog függetlenségében.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr726306566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása