Csirke Cordon Bleu

2010. december 22. - Feiertag Erik

Annak ellenére, hogy a BK felhagyott az "egy marhahúsos egy csirkés" szokásával, a meki folytatja azt, és újra elhozta nekünk a tavaly téli prémium kínálatát, melynek egyik tagja a Csirke Cordon Bleu.

Teljes mértékben azt kaptam, amire számítottam. Sajttal-sonkával töltött csirke, amit akár a tecsóban is megvehetnénk ennél sokkal olcsóbban, hosszúkás buci darával a tetején, saláta, paradicsom, és persze a jó öreg majonéz.

Az íze jó, sőt, a csirkés szendvicsek legjobbjai között van a helye. Ahogy beleharapunk, és utána látjuk ahogy a sajt lassan folyik ki a húsból, na az az élmény leírhatatlan (de nekem mégis sikerült:)). Egyáltalán nem száraz, nyugodtan fogyasztható magában is. Véleményem szerint laktató is, én tele lettem vele, nem kívántam semmi mást utána.

Ez nekem simán egy 4/5, nem is értem tavaly miért nem ettem ilyet. Ja, már emlékszem. Előbb ettem Rösztiburgert, és utána nem tudtam mást választani ha mekibe mentem.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr26306621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása