Nagy meglepetés: BBQ Max

2013. július 10. - Feiertag Erik

Fentem a nyelvem, különböző ötletes szapulásokon és fikázásokon törtem a fejem a McDonald's promóciójának drágább tagja előtt. Aztán megkóstoltam, és fél napi "munkám" ment a kukába. Mert ez a szendvics jó. Jó nagy, és jó drága.

burgeres banner.jpg

Már megszoktam, hogy ha a Meki dupla húsos burgerrel jelentkezik, az egy jól teletömött sajtburgert jelent dögösebb buciban. Ezúttal azonban rendes Whopper méretű szendvicset kapunk, az előbb említett BK klasszikuséhoz hasonló lapos húsokkal. A méret pozitív, azonban ennek van egy negatív hatása is: az ár. A szendvics magában 1190 forintba kerül, menüben 1500 körül kérnek el. A nagy menü pedig már 1700 pénz felett van, elég húzos darab lett.

smallWP_20130709_002 (1).jpg

De az íz kárpótól, bár ez csak részben igaz. Egyrészt nagyon jól sikerült a burger, annak ellenére, hogy az összetevők listája nem lett igazán promóciót érdemlő. A szezámmagos buciban két marhahúspogácsa, saláta, hagyma, paradicsom, barbecue és valami sárga szósz van, utóbbit egyáltalán nem éreztem, de igazán nem is láttam benne. Rajtuk kívül baconös-borsos sajt is került a burgerbe. Azért említem külön, mert ez volt a szendvics csúcsa. A bors nagyon jól el lett benne találva (a bacon már kevésbé), azt hittem a hús fűszerezésén változtattak, nagyon ízlett, kellemes borsos íze volt minden falatnak, le a képzeletbeli kalappal.

smallWP_20130709_004.jpg

Szerintem még nem ettem Mekis burgert ennyi salátával (pedig a nagy része ki is hullott a dobozban). Először arra gondoltam rossz szendvicset kaptam, de a két hús látványa meggyőzött ennek ellenkezőjéről. Ezt is simán lehetne Fresh-ként árulni, mondjuk BBQ Fresh, bőven rászolgált a névre. A barbecue szósz nem volt túl erős, de nem is veszett el, jól el volt találva az arány. A rejtélyes sárga szószról ez már nem mondható el, egy falatban sem éreztem, de amúgy nem is láttam, lehet, hogy ez az én példányomból kimaradt.

smallWP_20130709_006.jpg

Összességében tetszett a BBQ Max. Ez főleg a sajtnak köszönhető, az a borsos íz nagyon jót tett a szendvicsnek, pedig használtak már pl. Pepper Jack sajtot, de akkor valahogy nem volt ilyen finom az összhatás. Talán pont a klasszikus fekete bors íze hiányzott belőle. Ez dobott annyit az élményen, hogy feledtesse a kisebb hibákat (baconös sajtnak miért nincs bacon íze; hol a sárga szószom?), az ár viszont még így is túlzó. 4/5-re elég volt nekem, ha újfent Mekibe kerülök a promóció ideje alatt, valószínűleg ezt választom (vagyis csak választanám, ha nem lenne a Fresh Burger).

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr986306253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása