Kolbászburger

2012. június 11. - Feiertag Erik

Emlékszem, amikor először megláttam hogy lesz ilyen, kiröhögtem. Kiröhögtem a nevét, a képét és a tartalmát. De azért reménykedtem. De most... Most az egész mekin röhögök.

Mert ez mi a franc volt már? Most vagy a bohócot engedték hogy összerakjon valamit, vagy valaki nagyon sok kokainnal érkezett a megbeszélésre, ahol ezt kisütötték. Komolyan. Három aprócska kolbász, csalamádé, mustár, és annyi kenyér, hogy mindent elnyomjon.

kolbászburger.PNGAz már csak a jéghegy csúcsa, hogy a papírdoboz vagy kétszer akkora mint a szendvics. Amikor megláttam eltátottam a szám: Azta, ez bazi nagy lesz. Két AngusXT egymáson. Aztán kinyitottam, és volt benne egy kb. Whopper méretű cucc. Ami nem lenne baj, ha rendesen megtömték volna.

A majdnem 1000 forintunkért kapunk három kisujj vastagságú 'kolbászkát', csalamádét és mustárt. Meg a meglepően kenyér állagú bucit. Ennyi. A kolbászok a bucinak csak a felét töltik ki, úgyhogy amíg odáig eljutsz csak csalamádés mustárt eszel. Aztán már van kolbász is, ami amúgy egész jó. Nagyjából két harapásig még minden rendben, de utána az instabil virsliket és a csúszós mustárt alig lehet megfogni. Írd és mondd: szétesik a kezedben.

Van azért pozitívum is, miért, mire számítottál? Jár hozzá egy ilyen "fogantyú", mint a Brazer szendvicshez. Ha jól emlékszem, ott sem tudtam jobban megfogalmazni. Egy ilyen cucc amivel meg lehet fogni és akkor nem ken össze.  

Ez nekem nem jött be. Ízre nem olyan szörnyű, de gyakorlatilag semmit sem kapok a pénzemért. Nem emlékezetes, nem extra. És - kimondom - ez a szendvics parasztos. Mekiben nem kolbászt akarok enni hanem hamburgert. Ez nem illik bele az étterembe. Ha sültkolbászt akarok, kimegyek valamelyik csarnokba. Vagy veszek a boltban, és kisütöm magamnak. Olcsóbb, jobb és több. Ez így minden téren bukás. 1/5, és reménykedem hogy jövőre nem szállnak ennyire el a Hazai Ízekkel.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr666306408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása