Chicken Nuggets Burger

2011. március 17. - Feiertag Erik

 A BK új olcsó ajánlata, melynek keretében egy szendvicset és egy kis sültkumplit vehetünk 400 forintért. Tök jó.

A burgerben saláta, és jó nagy adag majonéz van, meg persze a Nuggetek, melyek szerintem kicsit sósra sikerültek. Ha jól emlékszem 3 darab volt belőlük. Én Csirkeszendvics szerű ízre számítottam, de teljesen más, kicsit csirkébb, erősebb az íze, persze ne gondoljunk KFC-s magasságokra. A burger előnye épp a hátránya is, a Nuggetek minden harapásnál annyi irányba csúsznak, ahányan vannak, és kis termetüknél fogva odébb mászhatnak akkor is, ha épp rájuk akarunk harapni, így csak salátát meg majonézt markolunk végül.

A burger egyébként sajtburger méretű. Nem száraz, úgyhogy könnyedén nyelhetjük akár rágás nélkül is, bár ezt nem próbáltam ki. Szerintem ti se tegyétek.

Nem rossz próbálkozás, de nekem a Csirkeszendvics jobban bejön. 4/5, minden esetre jó, hogy a BK-nek is van már egy olcsó csirkés szendvicse.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr766306588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása