Twister sültkrumpli

2010. február 11. - Feiertag Erik

A legutóbbi post-ban írtam már arról, hogy ilyen is van mostanában a BK-ban, és arról is, hogy nem olcsó mulatság. Persze, csak ha az ember egymagában veszi, mert a menüben kérjük úgy csak  120 forinttal kell többet fizetnünk (Ernő menü, és Kölyök Klub menü esetében 240 forinttal).

Ismeri mindenki a steak burgonyát? Egy étteremben megkérdeztem hogyan készül, a válasz az volt, hogy beleöntik a zacskóból az olajba, és kisütik. Na, de most nem ez a lényeg. Csak azért említettem meg a dolgot, mert ez a csavart sültkrumpli is ugyan olyan, mint a steak burgonya, csak ez ilyen csavart formályú. A mekiben is árultak ilyet Rösztiburgeres időkben, csak ők máshogy hívták, meg nem volt csavart. De lényegében ugyan ez volt.

De mi is ez. Ugye, a hivatalos steak burgonyánál a héj alsó rétege rajtamarad, és ettől ropogósabb lesz a dolog. Ez itt is megvan. Legalábbis a ropogósság, hogy ezt mivel érik el, azt nem tudom. Jól megfűszerezett külseje volt, ez nagyon tetszett, belül pedig a puha krumpli. Finom, és ez a lényeg. Nekem ízlett. Emesének sajna nem.

Aki teheti, próbálja ki szerintem, megéri a +120 vagy 240 forintot. És akkor ezért a pénzért még nagyobb üdítőt is kapunk.

Ja, és most minden vásárlás után egy ingyenes közepes sültkrumplira szóló kupon jár, amit június 30-ig lehet felhasználni. Gondoltam szólok.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr26306712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása