Brassói Aprópecsepizza

2021. október 15. - Feiertag Erik

Talán az egyik, ha nem a legfurább Don Pepés pizza volt idén a Rántott Sajtos variáns, ami ráadásul nekem kifejezetten bejött. Valami hasonló a helyezet a mostani Brassói Aprópecsepizzánál: a tészta ismét csak tányérként szolgál, a feltét pedig önállóan is megállná a helyét főételként. Szóval ezek után nem volt kérdés, mi lesz az első, amit megkóstolok az októberi étlapról.

20211002_141126-01.jpeg

És hát egyrészt milyen jól tettem, másrészt mire is számítottam, ha nem egy pizzára halmozott brassóira, a lánctól megszokott, ízletes minőségben. Az egyetlen dolog amibe némileg bele tudok kötni, az a krumpli-hús arány volt a pizzámon, de nekem annyira bejön a Don Pepe burgonyafűszerezése, hogy nem igazán tudott zavarni, és azért így is elegendőnek éreztem a karaj - bacon - császárszalonna hármast.

20211002_141240-01.jpeg

A feltétezés a három sertésrészen kívül egyébként pizzaparadicsom, mozzarella, sült burgonya, fokhagyma, só, bors, vöröshagyma, paprika és paradicsom. 2990 forintos ára a megbocsátható kategóriába esik, mert ugyan nekem lecsúszott egyedül is (aztán hazáig gurultam), de egy ilyen pizza azért alapvetően két személyesként hivatkozik az ember.

20211002_142704-01.jpeg

Szóval nekem eléggé tetszett, és csak bíztatni tudok mindenkit a rendelésre. Nem tudom amúgy, hogy mennyire sikeresek ezek a meghökkentő, unpizzortodox, olaszkergető feltétek, de azt el tudom képzelni, hogy sokan meghökkennek a burgonya láttán jelen helyzetben. Erre csak azt tudom mondani, hogy ne tegyétek, hanem egyétek, mert bár valóban sok picit a köret így, de abszolút bakancslistás dolog valami ilyesmit falni.

20211002_141304-01.jpeg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr7616722474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása