Majdnem sikerült - Xtra Long Hot Curry

2021. június 25. - Feiertag Erik

Harmincadik évfordulóját ünnepli itthon idén a Burger King, melynek alkalmából időről-időre visszaszavaztatnak Facebookon egy-egy klasszikus szendvicset. Ezúttal a méltán híres Xtra Long Chili Cheese volt soron, amit szerencsére nem egymagában tűztek étlapra: egy nem annyira izgalmas Big King variáns, illetve jelen posztunk tárgya, az Xtra Long Hot Curry is megkóstolható volt az elmúlt hetekben.

20210528_191501-01.jpeg

Ahogy a cím is mutatja, én utóbbit kóstoltam meg. Illetve szerettem volna, mert nem sikerült maradéktalanul összerakni. Ezzel egyébként csak most, a poszt megírásakor szembesültem, és egy tök pozitív élményről szerettem volna írni, aztán megláttam, hogy jalapeno paprikának kellett volna lennie benne, és nem uborkának. Egyébként három marhahúspogácsa, pirított hagyma, sajt, paradicsom, saláta, majonéz, curry szósz és persze a csípős paprika kerül bele, ha minden jól megy.

20210528_191516-01.jpeg

Szóval az én szendvicsem nem volt csípős, de ez nem igen zavart, sőt, pont az járt a fejemben, hogy mennyire király szendvicset találtak ki. A fűszeres curry öntet, a zöldségek, az uborka (ami ugye nem része az alapfelszereltségnek), és persze a tripla adag marhahús igazán remek elegyet alkot, az összkép kicsit talán édeskés, de kicsit sem zavaró mértékben.

20210528_190829-01.jpeg

Nem tudom aznap mi lehetett az étteremben, de nem álltak a helyzet magaslatán: gondoltam régi nagy kedvencemmel is eltöltök pár percet, és rendeltem egy Xtra Long Chili Cheest is. Ebből egy húspogácsát sikerült kihagyni... Problémázni nem akartam mert nagyon kis kerthelysége van a helynek, meg amúgy sem rohangálnék járványhelyzetben jobbra-balra a kibontott szendvicsemmel meg hasonlók. 

20210528_191449-01-01.jpeg

Végül, de nem utolsó sorban tehát nem tudom megmondani milyen az Xtra Long Hot Curry, azonban az elszúrt verzió, amit én kaptam, egy nagyon király hamburger, és sajnálom, hogy nem ez a hivatalos variáns, mert vélhetőleg a csípős jalapenóval egy kevésbé különleges, tipikus Burger Kinges ízvilágot kapunk, ami amúgy remek, de azért néha jól esik a változatosság.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr5716603932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása