Subway: 15 centis Sonkás SUB

2012. július 24. - Feiertag Erik

Amikor megláttam, hogy a Subway 380 forintos szendviccsel akciózik tudtam, hogy ez bizony ki lesz próbálva. Régóta szemezek az étteremlánccal, de valahogy mindig lebeszéltem magam, mondván: Ez csak sima házi szendvics, semmi extra, inkább otthon tolok ugyanolyat sokkal olcsóbban.

sonkásSUB.png

Hahaha. Bár azért van benne némi igazság, ha az ember nekifekszik, azért elkészíthetőek a cuccok, viszont így kb. 400 forintért kapsz egy elég nagy szendvicset, ráadásul full egészséges és sokkal gyorsabban falhatod. Plusz ez az egy szendvicses akció valójában nem egy szendvics. Nem igazán néztem utána a dolgoknak, úgyhogy az egész kiszolgálás tök meglepő volt számomra.

A csinos eladólány első kérdése a következő volt: Milyen kenyeret kérsz? Szegény McDonald's-en és BurgerKingen és KFC-n edződött burgerblogger meg csak áll bambán és megkérdi milyen van, mire felsorolnak neki hármat (lehet hogy van még, de én lecsaptam a harmadikra). Volt magos, barna, és parmezánsajtos, és egyik sem volt feláras. Azt a rohadt sokcsillag életbe, legyen a parmezános.

Aztán elkezdte pakolni zöldséggel. Ez meg az mehet bele? Természetesen. Saláta, paradicsom, lilahagyma, uborka (nagyon lédús, nagyon jó ízű), és a végén a sonka. Aztán megint kérdés: Milyen öntettel kéred? Szegény McDonald's-en és... Na, de ezt már írtam, most inkább ugorjunk oda, hogy az eladó felsorol egy halom (de tényleg egy halom) öntetet, és én választok valamilyen mézes-mustáros dolgot, amiből a lány aztán bőven nyomott a szendvicsbe.

Aztán jött a brutálisan nagy papírcsomagolás, a tálca, és már fogyaszthattam is. Sajnos a szendvics nem volt tökéletes, a rengeteg zöldség teljesen elnyomta a sonkát, a szósz pedig könnyedén a végébe csúszott a laza szerkezetnek köszönhetően, de ahol rendesen érződött nagyon finom volt, egyáltalán nem éreztem dominánsnak. Ránézésre kicsit nagyobb egy LongChickennél, ami azért nem számít se kicsinek se olcsónak. Laktatásban viszont kicsit talán alatta van, a saláta sajna nem egy éhséggyilkos dolog.

De még így is, hogy szinte alig, vagy egyáltalán nem éreztem a sonkát azt kell hogy mondjam maximálisan megérte a pénzét. És nem csak azért mondom, mert alapvetően baromi drága helyről van szó. Meglepően jó élmény volt, tényleg nem számítottam semmi extrára. Az, hogy az orrod előtt pakolja az eladó a friss zöldségeket a szendvicsedbe olyan plusz, amit a konkurenseknél nem kaphatsz meg. Nincs fonnyadt saláta vagy kimaradt összetevők, minden olyan, amilyennek te szereted, amilyennek te összeállíttattad.

Azt mondom, ha útba esik hazafelé, vagy ma épp olyan különleges napod van, hogy elhaladsz egy Subway előtt, ahol érvényes az akció, próbáld ki, nem igazán lehet csalódni benne, hisz végtére is csak egy otthon is simán összedobható szendvicset kapsz, legalábbis így hiszed, amíg meg nem kóstolod.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr396306391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása