BBQ Dupla

2010. január 04. - Feiertag Erik

 A mostani BurgerKing kupon akció egyetlen újdonsága, a BBQ Dupla, mely az igazi Barbecue imádóknak készült. Csirkeszendvicset kaptam mellé ajándékba, ezt haverom falta be, csak hogy lássa, milyen rendes vagyok.

Első pillantásra csalódásnak tűnt a szendvics. Én a kép alapján azt hittem, hogy majd valami nagy szendvics lesz, mondjuk olyan Hot Chili Dupla méretű. De nem. Sokkal jobban hasonlít a Rodeó szendvicsre, legalábbis méretben. A BBQ Dupla rendelkezik két marhahúspogácsával, két panírozott hagymakarikával, és alul-felül Barbecue szósszal. És ennyi. Mostanában olyan minden hájjal megkent prémium szendvicsekhez vagyok szokva, azokhoz képest ez nem sokkal több mint egy sajtburger. Aztán az első harapás észhez térített. Jobb mint egy sajtburger. Leginkább a két hús íze dominál, kicsit érezni a BBQ szószt, meg a hagymakarikát. Finom. Nekem az első Dupla Sajtos McRoyal-om jutott eszembe a hús minden mást háttérbe szorító íze miatt. Hüp-hüp... Elérzékenyültem.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr486306728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása