Sajttal-sonkával nem töltött - Csibe King Klubszendvics

2014. január 21. - Feiertag Erik

2014 egyelőre a pénztárca barát promókról szól, legyen az KFC-s Rocker, Mekis McRib vagy a Burger King másik újdonsága, a Pikáns Grillezett Csibeszendvics. Utóbbi azonban úgy gondolta, nincs az rendjén ha nem kínál nagy szendvicset időszakos termékei közt, és mivel hasonlóan vagyok vele, ki is próbáltam.

smallbanner.jpg

Csibe King Klubszendvics (a továbbiakban CKM CKK) amúgy ránézésre kicsit olyan, mintha sajttal-sonkával töltött csirkés burgerrel próbáltak volna előállni, de az ehhez szükséges hús elfogyott a beszállítóknál, ezért kénytelenek voltak azon kívül elhelyezni valahol. Így született meg a CKK, mely egy mezei Deluxe Chicken (még idén hiánypótolva lesz), azaz paradicsom, saláta, majonéz meg a csirke, kiegészítve a fent említett sajt-sonka kombóval.

smallWP_20140109_13_06_44_Pro.jpg

Az összetevőkön látszik, hogy nem szerettek volna nagy kockázatot vállalni, semmi igazán különleges nincs benne, bár a sonka burgerben nem mindennapi, ízre azonban az. Ez amúgy az egész szendvicsre érvényes, semmi extra de jó, kiegyensúlyozott a tartalom, semmi nem nyom el igazán semmit, bár a sajt meg a sonka lehetne kicsit erősebb de nincsenek zavaróan elveszve. Ennek ellenére örülök, hogy nem a jól bevált Bacon-Sajt-BBQ trióval próbálták feldobni a dolgot Lehet intenzívebb lett volna, és lehet hogy több embert ránt be, így viszont ha nem is új, legalább nem hétköznapi/unalmas szendvics kerekedett belőle.

smallWP_20140109_13_07_26_Pro.jpg

Ezen kívül elég méretes példányról beszélünk. Fentebb említettem a Deluxe Chickent, pont akkora mint az. Aki a klasszikusabb termékekkel jobban tudja hasonlítani, annak a Whoppert vagy a Big Tasty-t említeném, ha már végre utóbbit is megkaptuk pár hónapra. Sajnos a hús jellegéből adódóan kicsit könnyedén szétesik a dolog de nem futottam igazán komoly problémába, így is sokkal jobb a helyzet, mint ősszel a BOSS esetében.

smallWP_20140109_13_08_04_Pro.jpgA paradicsomok kissé egyoldalúan lettek elhelyezve.

Már egy ideje érlelgetem a posztot mert mivel kis csúszásban voltam az Én Hamburgerem nyertesekkel, kórosan végigkóstoltam mindent pár hét alatt hogy most biztos mind meglegyen. Szerettem volna azzal zárni az értekezést, hogy jó, de azért a Mekiben ott a Nyamiburger ami az utóbbi évek legjobb csirkés szendvicse, de mivel múlt héten levették az étlapról, marad az, hogy jó és pont. Méretes, korrekt ízvilágú "biztonsági burger", ami nekem 4/5-öt ért ami miatt nem kell szégyenkeznie senkinek sem a BK berkein belül.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr986306176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása