Rösztiburger!

2009. december 25. - Feiertag Erik

Megérkezett a tél végre, és azzal együtt ittvannak a Mc Donalds "Alpesi hetek!" prémium ajánlatai is. Ezúttal ez két szendvicset, és egy sültkrumplifajtát tartalmaz.

Először a szendvicsekről. Az egyik a Csirke Cordon Bleu. Maga az a tény, hogy csirke, már elvette a kedvem tőle. Az örök érvényű "Ha csirke, akkor KFC" szabály miatt. A másik dolog, ami miatt nem fogok enni ilyet, az a buci fajtája. Egyszer kipróbáltam a grillezett csírkésszendvicset, vagy mit, és a zsemléje olyan száraz volt, hogy teljesen elvette a kedvem a hasonló külsejű burgerektől. Ezektől eltekintve a Csirke Cordon Bleu lehet jó, mert igazából a Cordon Bleu jó, csak épp nem Mekiben, hanem inkább egy rendes leülős, étlapos, sokat várós étteremben.

Maradt még egy szendvics, ezt ki is próbáltam. Kétszer is. Kezdjük az elemzést északról dél felé. A buci tetején sajt, meg apró szalonna darabok vannak (hasonlóan a CBH-hoz, csak itt a zsemle nem négyszög alakú, hanem kerek). Alatta szósz, és egy szelet kissé olvadt sajt, melyek összekeverednek, és végül egy finom kombinációt alkotnak. Ezt követi a jól ismert marhahúspogácsa, majd a sült szalonna. Alattuk pedig... Pedig... Hát igen. Amikor először néztem rá a plakárokra, semmi ötletem nem volt, mi lehet az a panírozott akármi. Gondoltam arra, hogy rántottsajt, vagy a Mexikói Whopper után egy pillanatra az is eszembe jutott, hogy ilyen babos-húsos-csilis egyveleg. Egyébként azért is próbáltam ki ezt a szendvicset, mert már el se tudtam képzelni mi lehet benne. Aztán amikor beleharaptam, minden világossá vált. Az a kerek panírozott izé nem más, mint lapcsánka. Ami ugye reszelt krumpli, liszt, és só összekeverése után forró olajban kisütött "palacsinta". Ilyesmit még nem láttam burgerben, ez tetszett. A lapcsánka alatt a buci másik fele van, és ezzel vége is a burgernek.

A Rösztiburger összességében egy laktató szendvics. Talán kicsit száraz, fogyasztása sűrű ivást igényelhet.

Pár szót a Házias Hasábburgonyáról. Ilyet igazából nem is rendeltem, de valahogy belekerült egy a sültkrumplis tasakba. Hát... Egy szem alapján nem illik ítéletet hozni, nem is teszem, csak leírom, hogy a belseje kissé nyers volt, de ezen könnyen segíthetnek azzal, ha tovább sütik. Legalábbis szerintem. 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr246306734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása