Rántott sajtos desszert a Paneerból

2016. október 07. - Feiertag Erik

Hétvégén startolt el az Allee előtt felállított street food court. Ami azt illeti, kicsit többre számítottam, mint három kitelepült étterem, bár ezek legalább elég változatos ételeket kínálnak: ehetünk Zing burgert, kolbászolhatunk a Kolbice by Kobe tölcséres finomságaival, vagy ahogy mi is tettük, falhatunk rántott sajtos szendvicseket a Paneer standjánál.

img_20161001_131229_custom.jpg

Követem az éttermet Facebookon, így elvárásokkal érkeztem - sajnos. Az első pofáncsapás rendeléskor történt, amikor azt a választ kaptam, hogy ők bizony nem tudnak visszaadni. Hogy mi? Oké, felváltottam a pénzem, vettem egy üveg vizet az Allee-ban, üdítőt úgysem árulnak a kihelyezett étlap tanúsága szerint - ez a második WTF pillanata a napnak. A harmadik az volt, hogy nem kaptam szalvétát az ételhez, de ez a legkevesebb.

IGEN, MI VAGYUNK AZOK AZ ŐRÜLTEK, AKIK KITALÁLTÁK A RÁNTOTTSAJT BURGERT. IGAZI BÜSZKESÉGÜNK, HISZEN HASONLÓVAL A FÖLDKEREKSÉGEN MÉG SENKI NEM PRÓBÁLKOZOTT. SZUPER ADDIKTÍV CUCC, AKI EGYSZER MEGKÓSTOLTA BIZTOSAN VISSZATÉR HOZZÁNK ÉS GARANTÁLTAN A RABJÁVÁ VÁLIK. (PANEER.HU)

Dicséretes, hogy az étterem folyamatosan elélvez magától, de egy ilyen első benyomás szerintem sokak kedvét elveheti, és nem gondolom, hogy mentség lenne, hogy az első vásárlók közt voltam.

img_20161001_131150_copy_custom.jpg

Na de tegyük ezen túl magunkat, és vessünk egy pillantást az 1650 forintos Super Cheddarburgerre. Ez egy méretes, panírozott cheddar sajtszelettel készül, illetve kerül bele némi lilahagymalekvár, rukkola, pirított hagyma és steak szósz társaságában. Mindezt ciabattába rakják, és ha leszámítjuk a pénztárgép szerelésével töltött időt, egészen gyorsan meg is voltak vele.

img_20161001_131212_custom.jpg

Számítottam rá, hogy édeskés szendvicset kapok majd, de hogy ennyire gejl legyen, azt nem vártam. A hagymalekvárral olyan bőkezűen bántak, hogy mindent elnyomott, semmi más ízét nem lehetett érezni, csak ezt a sok süteményt is megszégyenítően édes ízt. Minden más egyébként jól sikerült, magában kóstolva a sajt nagyon rendben van, kívül ropogós, belül finoman olvadt a cheddar, tehát végül is a lényeget sikerült eltalálni, és a kissé túlégetett ciabatta is meglepően jól működött.

img_20161001_131428_custom.jpg

Még egy szó a csomagolásról: papírban kapjuk a szendvicset, mely nagyon passzentosan rászorul, nem igazán enged semmilyen összetevőt kicsúszni fogyasztás közben, minket pedig megóv attól, hogy összekenjük magunkat.

img_20161001_130811_custom.jpg

Összességében felemás élmény volt az első Paneeros kalandunk. A felkészültség kritikán aluli, egyszerűen elfogadhatatlan, hogy nem tudnak visszaadni egy étteremben. Az étel ugyanakkor, ha leszámítjuk a túlzásba vitt lekvárt, akkor teljesen rendben volt, így el tudjuk képzelni, hogy némi apróval és szalvétával felszerelkezve mást is kipróbálunk.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr7911759687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása