Köztudott tény hogy néhány éve hatalmasat robbant a Facebook és más közösségi oldalak, melyek minden téren igyekeznek rátelepedni életünkre. Jól példázzák ezt a látszólag profiljukon kívül eső felvásárlások, elég csak az Oculus Rift tavalyi akvizíciójára gondolni. Ezúttal csak együttműködésről van szó, azonban egy új korszak kezdete lehet az ételrendelésben.
Az angol Domino's Pizza lánc egészen meglepő akciót indított Twitteren: a vásárlóknak elegendő lesz egy nekik címzett bejegyzésben a speciális pizza hangulatjelet elküldeni, és már jön is az értesítés, meg hamarosan a pizzás fiú az extra kolbászossal.
Miután a cég bevételének több mint fele netes rendelésekből jön be, nem meglepő a lépés hogy ilyen szolgáltatásokon keresztül kívánnak tovább terjeszkedni. Egy ilyen megoldás egyébként hosszútávon win-win mind a Twitter, mind a pizzéria számára. Az utóbbi időben egyre rosszabbul teljesítő közösségi oldal új erőre kaphat, az étteremnek pedig nem kell különböző platformokra történő alkalmazásokat lefejlesztetni majd fenntartani, elég lesz bővíteni a közösségi hírfolyamukat figyelő és karbantartó beosztottjaik számát.
Patrick Doyle, a Domino's vezérigazgatója szerint ez a kényelem netovábbja, a rendelési procedúra nem egész 5 másodperc alatt lezajlik. Igaz, ebben az esetben nincs lehetőség a teljes kínálatból válogatni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.