Rendelj pizzát Twitteren!

2015. május 19. - Feiertag Erik

Köztudott tény hogy néhány éve hatalmasat robbant a Facebook és más közösségi oldalak, melyek minden téren igyekeznek rátelepedni életünkre. Jól példázzák ezt a látszólag profiljukon kívül eső felvásárlások, elég csak az Oculus Rift tavalyi akvizíciójára gondolni. Ezúttal csak együttműködésről van szó, azonban egy új korszak kezdete lehet az ételrendelésben.

pizza_twitter.jpg

Az angol Domino's Pizza lánc egészen meglepő akciót indított Twitteren: a vásárlóknak elegendő lesz egy nekik címzett bejegyzésben a speciális pizza hangulatjelet elküldeni, és már jön is az értesítés, meg hamarosan a pizzás fiú az extra kolbászossal.

Miután a cég bevételének több mint fele netes rendelésekből jön be, nem meglepő a lépés hogy ilyen szolgáltatásokon keresztül kívánnak tovább terjeszkedni. Egy ilyen megoldás egyébként hosszútávon win-win mind a Twitter, mind a pizzéria számára. Az utóbbi időben egyre rosszabbul teljesítő közösségi oldal új erőre kaphat, az étteremnek pedig nem kell különböző platformokra történő alkalmazásokat lefejlesztetni majd fenntartani, elég lesz bővíteni a közösségi hírfolyamukat figyelő és karbantartó beosztottjaik számát. 

Patrick Doyle, a Domino's vezérigazgatója szerint ez a kényelem netovábbja, a rendelési procedúra nem egész 5 másodperc alatt lezajlik. Igaz, ebben az esetben nincs lehetőség a teljes kínálatból válogatni.

via Foodbeast és USA Today

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr637471076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása