Rostélyos Burger

2012. június 04. - Feiertag Erik

Mostanában ha McDonald's-ba megyek sosem számítok semmi extrára. Kis szendvics arany áron, úgysem éri majd meg, de hát a blogért mindent, meg azért érdekel is úgyhogy kipróbálom. És bár nem várok sokat valahogy mindig sikerül csalódnom. "Vártam, hogy kicsi lesz de azért ennél nagyobbra számítottam" meg "Azt hittem lesz íze is". Ezek után el tudjátok képzelni hogy meglepődtem amikor kinyitottam a Rostélyos Burger dobozkáját. 

Mert most végre burger helyett megint Burgert árul. Whopper méret, egy centivel sem kevesebb. Idén hamarabb jött a télapó, vagy valami ilyesmi érzés mikor meglátod a szendvicset. Szép nagy, ahogy kell. Így már nem fájdalmas annyira a 990 forintos szendvics ár. Ha bacont is kértek akkor 1090 - csak hogy ne legyen kolbászból a kerítés. 

rostélyos.PNGSzóval a mérettel ezúttal nincs baj. A tartalom kicsit szűkösnek mondható, talán épp ezért mentek rá a méretre. Mustár, pirított hagymadarabok, hús (disznó vagy marha?), meg egy tócsni. That's all folks. Ja, meg persze a buci ami szerintem jól néz ki, illik a dologhoz, és végre nem ilyen ujjpiszkoló fűszeres förmedvény. 

Ez így elsőre kicsit száraznak tűnhet, de a valóságban nem az, az utolsó falatot is simán le lehet nyelni, fulladás okozta haláleset mondhatni kizárva. Sajnos a kevés összetevő ellenére sikerült némelyik mennyiségét alulméretezni. A mustár és a hagyma egyértelműen kevés volt, nem mondom, hogy sosem éreztem, de sok falat „nyomokban sem tartalmazta” őket. Viszont pozitívum, hogy a hús – akár disznó akár marha – nem az a szokványos fajta. Látszik rajta a fűszerezés, kis hagymadarabkák. Külön megkóstoltam, és nagyon ízlett, pedig ezek a húspogácsák önmagukban nem szoktak nagy élményt nyújtani. 

Nem is tudom, mikor ettem utoljára ilyen jó szendvicset a McDonald’s-ban. Nem álltam fel rosszkedvűen az asztaltól, nem azon gondolkoztam, hogy fogom lehúzni a cuccot. Nem mondom hogy hibátlan, de szinte az. Ízre nekem nagyon bejött, ezt most csak ajánlani tudom mindenkinek egy próbára. Ami fura volt, hogy a tócsni/röszti ellenére nem éreztem magam jóllakva. Hiába volt akkora a burger mint egy Whopper, mégsem éreztem magam annyira tele mint egy Whopper után.

Kisebb hibái ellenére nekem ez most megér egy 5/5-öt, egy jó darabig valószínűleg úgysem fognak ennél jobb dolgot összerakni a mekiben. Azért remélem tévedek.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr676306412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása