Longer Mix: Mexikói Longer

2010. január 09. - Feiertag Erik

 Ma délelőtt elindulta az Auchanba, hogy vegyek vázlatfüzetet, és gondoltam, hogy akkor már kipróbálom azt az olcsó Subway szendvicset. Hát, mindkettőben csalódnom kellett, ugyanis a Subway megszűnt, és még füzetet sem tudtam venni. Szuper. Csak egy dolog emelte a kedvem. A KFC új ajánlata, a LongerMix. De a hosszú, tömött sorok miatt hagytam a fenébe, és átmentem a Tescoba szerencsét próbálni. Vázlatfüzetük nekik sem volt, de egy szinte üres KFC éttermük annál inkább.

Mit is jelent ez a LongerMix dolog. Két új Longer szendvicset, egy adag sültkrumplival, és üdítővel 1090 forintért. Ez így egy tök jó ajánlat, főként a végtelen űrtartalmú poharakkal kiegészítve. Egy szendvics magában pedig csak 290 forintba kerül. Szuper!

A két szendvics valamilyen formában egymás ellentétei. Az egyik, a Cézár Longer, ami a sima Longertől annyiban külömbözik, hogy a ketchup helyett cézár öntet van benne. Biztosan olyan, amilyet a cézár salátára szoktak önteni. Biztosan finom, de mivel én a csípős dolgok híve vagyok, a másik ajánlatot próbáltam ki.

A Mexikói Longert. Ha most valaki azt mondaná, hogy hasonlítsam össze a Mexikói Whopperrel, akkor azt kellene mondanom, hogy az utóbbi nyert, mert a BK terméke sokkal inkább mexikói, mint ez az új Longer. Ugyanis, ez csak annyiban külömbözik a sima verziótól, hogy ketchup helyett valami mexikói szósz van benne, és pluszba került bele egy fűszeres sajt. Egy picit csípősebb mint a sima Longer, de egyébként semmiben nem más, mint a rendes 250 forintos Longer. Finomnak finom, csak nem kínál többet mint a rendes Longer.

Jövőhéten szerintem jön egy post a Cézár Longerről is, majd meglátjuk az mennyivel másabb mint az alap.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr36306723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása